уторак, 24 септембар 2019
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 207

Сузана Трнинић добила отказ на Првој телевизији

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Отказ је уследио, како је образложено, због тога што се ауторка емисије „Одговор“ на Телевизији Прва није појављивала на новом радном месту које јој је одређено након укидања те емисије. „Мислим да је врло јасно каква је нова уређивачка политика Прве и да отуда нема разлога да било ко буде изненађен зашто за мене ту више нема места“, каже Сузана Трнинић за Цензоловку.

 

Прва српска телевизија отказала је крајем августа уговор са Сузаном Трнинић, новинарком те куће, сазнаје Цензоловка.

Сузана Трнинић је у изјави за Цензоловку потврдила да више не ради на Првој, уз коментар да је решењем о отказивању уговора „та прича сад и званично завршена“.

„Овакав крај сигурно није изненађење за било кога, па ни за мене“, истиче једна од ауторки култног „Кажипрста“ на почившој РТВ Б92.

Формално-правно, Прва није имала куд: на ново радно место, које јој је понуђено након укидања емисије „Одговор“, Сузана Трнинић, како стоји у образложењу од 29. августа, није долазила.

Сузана Трнинић, једно од заштитних лица некадашњег Б92, најбоља новинарка у 2012. по избору колега у анкети магазина Статус, с репутацијом новинарке која саговорницима поставља оштра али права питања, и дугогодишњи извештач из Скупштине Србије, није, каже нам, после свега могла да прихвати понуђено јој место веб-новинара.

До те понуде дошло је након што јој је, како напомиње, без образложења укинута емисија „Одговор“. Због те емисије је, додаје Сузана Трнинић, и прешла са Б92 на Прву.

„Мислим да је врло јасно каква је нова уређивачка политика Прве и да нема разлога да било ко буде изненађен зашто за мене ту више нема места“, наводи Сузана Трнинић, која је, у каријери дугој 23 године, 17 година провела на Радију и Телевизији Б92, одакле је почетком 2018. прешла на сестринску Прву телевизију, које су у рукама истог власника.

Прву телевизију и ТВ О2 купио је у децембру прошле године за 180 милиона евра Срђан Миловановић, бивши власник кабловског оператера Коперникус и брат повереника СНС за Ниш Звездана Миловановића.

На тој телевизији је од јануара до јуна прошле године била ауторка емисије „Одговор“.

До момента објављивања овог текста, ПР служба Прве српске телевизије није одговорила на питања Цензоловке.

Једно од заштитних лица некадашњег Б92, најбоља новинарка у 2012. по избору магазина Статус, с репутацијом новинарке која саговорницима поставља оштра али права питања, није могла да прихвати место веб-новинара

Денис Колунџија   Цензоловка

Анкета

Да ли сте задовољни водоснабдевањем на територији градске општине Гроцка

Најчитаније