четвртак, 22 октобар 2020
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 227

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

Швајцарски суд: Медији у Србији објавили неистине о Драгану Шолаку

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Због свих неистина које се свакодневно објављују у таблоидима и на појединим телевизијама у Србији о сувласнику United Grupe  Драгану Шолаку, Шолак је тужио Pink International Company d.o.o, Радиодифузно Предузеће Студио Б д.о.о, Инсајдер Тим д.о.о. који је званични власник таблоида Информер и Драгана Ј. Вучићевића. Окружни суд у Цириху донео је пресуду којом је непобитно утврђено да је дошло до повреде права личности Драгана Шолака од стране тужених медија.

 

Окружни суд је утврдио да су ти медији водили медијску кампању против тужиоца, лажно га оптужујући и објављујући неистине које се односе на саму личност и начин пословања тужиоца и наводни политички ангажман, уз изражавање коментара и мишљења са циљем да се тужилац необјективно прикаже у лошем светлу.

Тужени медији на суду нису доказали ниједну од тврдњи које објављују.

Швајцарски суд је донео одлуку да су тужени медији обавезни да исплате Драгану Шолаку обештећење у девизном износу (ЦХФ), да морају да уклоне странице свих текстова и линкове емисија на којима су вршили повреду права личности, као и да се уздрже од будућег понављања овог дела и да објаве садржај пресуде.

Пинк, Студио Б, Информер и Драган Ј. Вучићевић дужни су и да надокнаде тужиоцу трошкове поступка.

Овом пресудом посебно је забрањено главном уреднику Информера Драгану Ј. Вучићевићу да даје изјаве које крше лична права Драгана Шолака. Пресуда Окружног суда у Цириху постала је правоснажна 15. септембра 2020. године.

Драган Шолак, који већ годинама живи у Швајцарској, правду је потражио на швајцарском суду, где, по његовом мишљењу, тужени медији не уживају заштиту владаоца. Драган Шолак ће покренути тужбе и против осталих медија који су у међувремену износили различите неистине о њему и доводили јавност у заблуду обмањујући грађане Србије потпуним измишљотинама.

У оквиру United Grupe  послује и ТВ Н1.

Н1/Цензоловка

Најчитаније