четвртак, 26 новембар 2020
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 227

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

“Зашто је уговор за Бус Плус продужен, а превоз није радио”

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Центар за локалну самоуправу (ЦЛС) објавио је данас анекс уговора који регулише рад БусПлуса, и оценио да су у том документу многе ствари нејасне.

 

У саопштењу се наводи да је анекс којим се уговор са Бус Плусом продужава до Нове године, објављен након што је ЦЛС доставио жалбу поверенику за информације од јавног значаја.

ЦЛС је упитао заменика градоначелника Београда Горана Весића и Секретаријат за јавни превоз из ког разлога је уговор продужен за 102 дана иако градски превоз није радио 48 дана услед стања изазваног вирусом ковид 19 иако су током тог периода школе, установе и многи послодавци ипак плаћали БусПлус карте.

У анексу који је ЦЛС доставио медијима, пише да након истека уговора, конзорцијуму компанија које стоје иза Бус Плус-а “престаје право и обавеза да наставе одржавање софтвера, а наручилац (Градска Управа Београда) задржава право да коришћење софтвера пренесе на треће лице”.

Такође су затражили одговоре и на питања шта је био интерес Града да се Уговор продужи и на чију иницијативу је продужен, колика је вредност опреме и софтвера за Бус Плус, и из ког разлога се укида обавеза конзорцијума да одржава софтвер после истека уговора.

“Пошто истекне и анекс уговора, да ли ће ГСП (Градско саобраћајно предузеће) или Град Београд да преузму самосталну наплату карата, као што је оригинални уговор предвиђао”, навели су у саопштењу из ЦЛС.

Бојана Миловановић     Нова

 

Најчитаније