понедељак, 25 јануар 2021
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 227

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

Град Крагујевац не да паре локалним медијима, а има за Пинк

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Телевизија Пинк је једини медији који је, поред Радио-телевизије Крагујевац имао могућност да у периоду од 2015. до 2019. године користи средства из буџета града Крагујевца за производњу медијског садржаја, и то на основу директне погодбе, саопштило је данас удружење „Рес Публика“.

 

Ово удружење подсећа да конкурс за суфинансирање медијских пројеката од јавног интереса у Крагујевцу никада није спроведен.

Новац из градске касе добило је још само неколико штампаних медија као накнаду за услуге оглашавања. Српски телеграф је у 2019. години крагујевачким градским управама био омиљено место за оглашавање, показују подаци из истраживања “Рес Публике”.

Том београдском таблоиду, основаном 2016, плаћено је близу 708.000 динара, односно готово половина од укупно 1.570.000, колико је град Крагујевац потрошио за разне врсте огласа, штампања и објава у Службеном гласнику.

Поређења ради, локални штампани недељник ‘’Крагујевачке новине’’ су те године од оглашавања приходовале 238.000 динара из буџета града.
У периоду од 2015. до 2019, за који је “Рес Публика” прикупила податке, градске управе су огласе, тендере, конкурсе, јавне увиде у урбанистичке планове и слично, објављивале још и у Новостима, Данасу и Информеру.

Занимљиво је да се локална самоуправа од 2018. године више не оглашава у дневном листу ‘Данас’, али зато почиње да користи услуге ‘Српског телеграфа’, провладиног таблоида који је иначе познат као шампион у кршењу новинарског кодекса, објавила је “Рес публика”.
Како наводи “Рес Публика”, у том гласилу су, између осталог, објављени конкурси за директора Паркинг сервиса, Градске агенције за саобраћај и још неких јавних предузећа.

Новац из градске касе и приватној ТВ Пинк

У 2018. години телевизији ‘Пинк’ је ‘пошло је за руком’ оно што није ниједном крагујевачком медију, не рачунајући РТК, још од 2015. до данас. Наиме, нешто више од пола милиона динара из градске касе плаћено је компанији ‘Пинк интернатионал’ за емисију ‘Жикина шареница’, која је 5. и 6. маја 2018. емитована из Крагујевца, објавила је данас Рес Публика на свом сајту.

Дводневно обележавање јубилеја – 200 година од проглашења за престоницу модерне Србије, уз “Жикину шареницу”, односно исплата за емисије која је извршено авансно, на основу уговора склопљеног директном погодбом, била је и предмет интересовања Државне ревизорске институције, пошто се испоставило да Градска управа за послове градоначелника и градског већа, као наручилац посла, није адекватно евидентирала то плаћање.

С обзиром на то да је реч о податку који је већ познат јавности, изненађује ‘заборавност’ поменуте градске управе, која је одговарајући на захтев ‘Рес Публике’ за информацијама о свим плаћањима за услуге информисања, оглашавања и промоције, пропустила да достави баш уговор са компанијом ‘Пинк интернатионал’ и доказе о тој трансакцији, наводи “Рес Публика”.

Александра Петровић  Нова рс

Промо

Bg

Најчитаније