среда, 28 октобар 2020
×

Упозорење

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 227

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 206

JUser: :_load: Није могуће учитати корисника са ИД: 205

Неистина:ЈАТ летео за САД 2003. године

Звезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивнаЗвезда неактивна
 

Премијер Александар Вучић опет је обмануо народ када је изјавио да ће авиони из Србије летети за САД после 30 година. Авиони ЈАТ-а летели су за САД 2003. године!

- Ноћас смо добили потврду из Вашингтона да ћемо нашим авионима и нашом посадом моћи да летимо за Америку, после готово 30 година. То је први пут да ћемо нашим авионима и нашом посадом моћи да летимо за САД после готово 30 година, рекао је Александар Вучић у Скупштини.

Крајем маја месеца, када је званично потписан међудржавни споразум између Србије и САД, Вучић је рекао да српски авиони нису летели за Србију 25 година.

- То говори и о већем међусобном поверењу, расту наше националне авиокомпаније и аеродрома, али и безбедносним условима и свему што је Србија постигла, јер не може свако да лети за САД, као што ни ми нисмо могли 25 година, рекао је Вучић крајем маја месеца.

Бивши директор ЈАТ-а: Србија летела за САД 2003. године

Некадашњи директор ЈАТ-а, Предраг Вујовић, рекао је за Телепромптер.рс да је Србија имала директне летове за САД од 2003. до 2004. године.

- Из Београда за Њујорк летело се од септембра 2003. до половине 2004. године. То истовремено значи да смо имали све потребне споразуме и дозволе које су биле неопходне за обављање директног саобрацаја измедју Србије и САД, каже Вујовић за Телепромптер.рс.

Вујовићеве тврдње доказује и чланак из листа “Вести” који је објављен 19. септембра 2003. године.

Бивши директор ЈАТ-а додаје да је “ова земља знала о ваздуплоховству и пре доласка СНС-а на власт”.

- Ово само показује да се о ваздухопловству, а не о “ваздуПЛОХовству”, у овој земљи знало и пре доласка СНС на власт и да потписивање међудржавног споразума није никакво чудо, већ сасвим нормална и обична ствар у уређеној држави, сматра Вујовић, који је био директор ЈАТ-а од 2001. до 2004. године.

Имајући у виду то да “Ер Србија” у својој флоти тренутно нема ниједан авион који би могао да обави прекоокеански лет, поставља се питање какве користи има Србија од овог споразума. Међутим, према Вујовићевим мишљењу, одговор је веома прост.

- Ово све се ради да би компанија “Етихад” на мала врата тј. преко Београда и тзв. “заједничког кода” дошла у ситуацију да лети за Њујорк пошто самостално не може такву дозволу да добије, каже Вујовић за Телепромптер.рс.

Он још додаје да је помало разочаран јер садашња власт ствара слику као да су ранији руководиоци ЈАТ-а били незналице.

- Сматрам да је моја дужност да казем истину и то пре свега због хиљада “јатоваца” који су у протеклих 65 година стручно и поносно проносили име своје компаније широм целога света. По овима који данас воде компанију и Владу, испада да су то били све незналице и нестручњаци. Желим да подсетим да је ЈАТ био, по резултатима, 14 компанија у Европи и 39 у свету и да је у својој флоти имао 36 авиона од којих чак пет за дуголинијски саобраћај. За те резултате нису довођени “стручњаци” са стране, већ је то резултат рада и знања наших стручњака. Потцењивање тога је увреда сопственог народа, сматра Вујовић.

Телепромтер

Најчитаније